Opublikowano 27 gru, 2011
W związku ze zmianą adresu IP naszego serwera SIP prosimy o zmianę konfiguracji swoich urządzeń voip z numeru IP ( 80.249.5.196 ) na nazwę domenową ( voip.ipcall.pl lub sip.ipcall.pl ). Prosimy o ustawienie na swoich urządzeniach serwera sip w postaci: voip.ipcall.pl lub sip.ipcall.pl Obecny adres IP funkcjonował będzie do północy 23 stycznia 2012 roku. Urządzenia posiadające nazwę w zalecanym przez nas formacie przełączą się automatycznie na nowy serwer SIP.
Opublikowano 02 gru, 2011
W związku z koniecznością wykonania prac planowych w dniach od 2 grudnia 2011 r. od godziny 22:00 do 3 grudnia 2011 godziny 9:00 mogą wystąpić problemy w dostępie do naszych usług ( serwer SIP oraz strona WWW ) Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Opublikowano 01 lip, 2011
W związku z awarią w sieci EXATEL - która świadczy dla naszej firmy usługę rozgłaszania numeracji od dnia 01.07.2011 mogą wystąpić problemy z połączeniami przychodzącymi dla części numerów tj dla zakresów: 123834, 134923, 146905, 177878, 185413, 224855, 236829, 243621, 296465, 327448, 334874, 343896, 413339, 422785, 447395, 383801, 486273, 525695, 544298, 556192, 564758, 587405, 625993, 632192, 673497, 684102, 717195, 746679, 756116, 767435, 775464, 814708, 825758, 845396, 858744, 877370, 896751, 918836, 947175, 957817, Niedziałające numery są numerami wybiórczymi ( pojedynczymi ) dla powyższy...
Opublikowano 05 kwi, 2011
W związku z awarią w sieci MNI - która świadczy dla naszej firmy usługę dostępu do internetu w dniu 05.04.2011 r. w godzinach 11:20 do 18:30 wystąpiła przerwa w dostępie do serwera sip jak i serwera www naszej firmy. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Opublikowano 21 mar, 2011
W związku z awarią routera w dniu 21.03.2011 r. w godzinach 14:28 do 14:45 wystąpiła przerwa w dostępie do serwera sip jak i serwera www naszej firmy z części sieci internetowych. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.