Zacznij korzystać z telefonii internetowej!
Uruchomienie taniej telefonii internetowej IPcall.pl jest bardzo proste i nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy. Naprawdę bardzo wielu naszych klientów było zaskoczonych, jakie to łatwe. Spróbuj sam już teraz!
1
2
Zasil konto
- Na początek wystarczy Ci 10 złotych do wykorzystania na przykład na:
- 200 minut na telefony stacjonarne w Polsce
- 65 minut na telefony komórkowe w Polsce
- 232 minuty do Wielkiej Brytanii
- 172 minuty do Stanów Zjednoczonych / Francji
- Wszystkie płatności zrealizujesz po zalogowaniu się do swojego konta
- Bezpieczne transakcje realizowane są przez Przelewy24.pl
3
Wybierz numer
- Wybierz własny numeru telefonu
- Możesz wybrać numer w jednej z 49 stref numeracyjnych w Polsce
- W ramach konta możesz posiadać dowolną ilość numerów
4
Dzwoń z dowolnego urządzenia
- korzystając z komputera,
- korzystając ze smartfona lub tabletu,
- za pomocą telefonu VOIP,
- za pomocą dowolnego telefonu podłączonego do routera lub bramki VOIP,
Jeżeli masz problem z konfiguracją swojego urządzenia, zajrzyj do naszej
pomocy lub zadzwoń do nas!
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie przeniesienia numeru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta IPcall pod numerem telefonu 048 380 10 10 lub e-mailem bok@ipcall.pl.
Biuro Obsługi Klienta IPcall pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00