Przenieś swój stacjonarny numer do IPcall i zacznij oszczędzać! Procedura przeniesienia numeru jest bardzo prosta, w Twoim imieniu zajmiemy się wszystkimi formalnościami z obecnym operatorrm.
1
2
Zaczekaj na emaila z Biura Obsługi Klienta
Postępuj zgodnie ze wskazówkami otrzymanymi w mailu.
3
Wydrukuj i podpisz dokumenty
Do dokumentów dołącz:
- Kserokopię rachunku obecnego operatora( klauzula na dokumencie: "kopia potwierdzona za zgodnością z oryginałem" i czytelna data i podpis)*
*Przez kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy rozumieć:
kopię dokumentu zawierającą klauzulę "za zgodność z oryginałem" umieszczoną na każdej stronie dokumentu
wraz z datą i czytelnymi podpisami
osób uprawnionych do potwierdzania dokumentów
za zgodność z oryginałem.
Weryfikacja Tożsamości klienta odbywa się po stronie operatora dawcy na podstawie danych z wniosku wprowadzanych do systemu Urzedu Komunikacji Elektronicznej PLI CBD. Państwa dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu weryfikacji klienta po stronie operatora dawcy.
Podpis nieczytelny jest dopuszczalny wyłącznie z pieczęcią imienną osoby składającej podpis.
4
Wyślij nam podpisane dokumenty
- Adres wysyłki:
-
4GNS LLC.
ul. Swiętokrzyska 31/35
26-600 Radom
-
Pamiętaj, żeby wysłać cały komplet dokumentów
5
My zajmiemy się resztą
Sprawdzaj skrzynkę pocztową - poinformujemy Cię o ustalonym z Twoim obecnym operatorem terminie przeniesienia numeru.
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie przeniesienia numeru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta IPcall pod numerem telefonu 048 380 10 10 lub e-mailem bok@ipcall.pl.
Biuro Obsługi Klienta IPcall pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00