* Sprawdz dostęp do internetu,
* Upewnij się że dane autoryzacyjne: login SIP(0xxxxxxxx), hasło SIP są popawnie wpisane,
* Upewnij się że Twój serwer DNS rozwiązuje nazwe domeny naszego serwer voip.ipcall.pl,
* Sprawdź, czy Twój firewall lub Twojego dostawcy ma otwarte porty UDP: 5060, 5061,
* Opcja "Doładuj konto" jest aktywna dla wszystkich klientów . Aby móc z niej skorzystać, należy w koncie www na stronie www.IPcall.pl, zalogować się i uzupełnić informacje w zakładce "moje dane". Doładowanie on-line w serwisie www.przelewy24.pl dostepne jest w zakładce "płatności".
* Sprwdź środki na koncie,
* Sprawdz czy wybierasz połączenia w odpowiednim formacie. Prefix "0" na poczatku numeracji PL jest tylko dopuszczalny przy połączeniach na numeracje w sieci IPcall.pl,
* Jesli chcesz wybierać połączenia z prefixem +48xxxxxxxx, napisz na adres bok@ipcall.pl, podaj swój numer i napisz prośbę o usuwanie prefixu +48 na poziomie operatora, wtedy będziesz mógł wybierać połączenia na numeracje krajową PL z prefixem +48.
* Sprawdz czy podajesz poprawnego użytkownika(adres email) i hasło konta www. Zwróć uwagę na wielkość liter.
* Jeśli nie pamiętasz hasła skorzystaj z funkcji "przypomnienia hasła konta www", podaj swój email, sprawdz poczte, kliknij na link przesłąny przez system i zmień hasło. Następnie ponownie się zaloguj używając zmienionego hasła.
Oznacza to że twoje konto zostało zablokowane z braku mozliwości pobrania opłata 1 pln/mies za utrzymanie numeru. Doładuj konto, usługa tego samego dnia będzie odblokowana.
Wyślij email na adres bok@ipcall.pl z adresu email z którego podawałeś podczas rejestracji. Opisz problem, podaj numer który wybierałeś w trakcie rejestracji.Odpiszemy i postaramy się szybko rozwiązać problem.