Opublikowano 10 sie, 2016
Informujemy państwa o problemach z połaczeniami przychodzącymi od innych operatorów dla pul numeracyjnych: 6841022xx, 8587449xx, 9471750xx. Problem jest zgłoszony do operatora macierzystego.
Opublikowano 03 sie, 2016
Informacja Techniczna! Wykonywane połaczenia z prefixem "0" są realizowane tylko na numery w sieci IPCALL. Prosimy o wykonywanie połączeń do innych operatorów bez prefixu "0".
Opublikowano in płatności 02 sie, 2016
WAŻNA INFORMACJA! Informujemy państwa o nowym koncie Bankowym dla wpłat bezpośrednich. 92 1930 1800 2630 0623 8005 0004 Bank Polskiej Spółdzielczości Spółka Akcyjna, TYTUŁEM: numer tel. w sieci IPCALL. UWAGA! Wpłaty na starym koncie PL32-1280-0003-0000-0030-1842-1031 nie będą wkrótce księgowane.
Opublikowano 17 lip, 2016
W dniu 17.07.2016 rozwiązany problem z usługą przekierowania połączeń przy warunku "offline". Klientów chcących ustawić przekierowanie na nowej platformie IPcall prosimy o zalogowanie się do konta www oraz w zakładce "usługi" dodanie numeru na który chcą przekierować usługe. Wpisy powstałe na starej platformie przed dniem 29.06.2016 nie działają.
Opublikowano 14 lip, 2016
W związku z koniecznością wykonania planowej modernizacji systemu operatora 4gns, mogą występować problemy w działaniu usług SIP na serwerze voip.ipcall.pl. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.